Witam chciałbym dzisiaj przedstawić wam bulid na paladyna zwany hamerem, będzie to poradnik oparty zarówno na moich jak i Magika i Norka doświadczeniach w grze ta uniwersalną zdolna do wszystkiego postacią, więc zaczynamy
słowniczek: sygneria- umiejętność zwiększająca dmg innej umiejętności ekw- ekwipunek dmg- obrażenia tele- teleport lvl- poziom postaci cta- słowo runiczne wezwanie do broni dex- zręczność def- obrona req- wymagania hoto- słowo runiczne serce dębu fcr- szybsze rzucanie czarów res- odporności set- zestaw itemow amu- amulet skil- umiejętność soj- pierścień kamień jordana bk- pierścień obrączka bul-kathosa rare- rzadki switch- drugi zestaw broni cs- kryształowy miecz spirit- słowo runiczne duch sc- mały talizman
dwie podstawowe umiejętności paladyna których będzie używał nasz przyszły hamer to błogosławiony młot i jedyna zwiększająca obrażenia tej umiejętności aura koncentracja,
skille rozdajemy następująco:
Aury defensywne
modlitwa, śmiałość i oczyszczenie dajemy po 1 punkcie, jedyną używaną umiejętnością z 3 wyżej wymienionych może być oczyszczenie które zdejmuje z nas klątwy i "odtruwa"
wigor- tutaj dajemy 20 punktów, jest to sygneria do naszej głównej umiejętności Błogosławionego Młota a także bardzo przydatny skill przy poruszaniu się po mieście
odkupienie i medytacja - bardzo ale to bardzo przydatne skille, paladyn używający duże ilości many na teleport i młoty nie zawsze jest w stanie uzupełnić jej niedobór przy użyciu miksturek, więc dajemy tutaj po 1 punkcie ponieważ nasz paladyn w pełnym ekw będzie miał te umiejętności na 15-18 poziomie
ilość punktów: 25
Aury ofensywne
moc- 1 punkt, umiejętność nieprzydatna, potrzebna na dojęcie
błogosławiona celność - 20 punktów, jest to sygneria do młotka, niestety całkowicie nie przydatna
Koncentracja- 20 punktów, jak juz wspomniałem we wstępie jest to druga główna umiejętność naszej postaci, zwiększa dmg z młotów
ilość punktów: 41
Walka
pchnięcie, szarża i błogosławiony pocisk - tutaj dajemy po 1 punkcie, szarzy możemy używać gry mamy np zbyt duże lagi żeby sprawnie zrobić tele :p a błogosławionym pociskiem możemy leczyć merca gdy jest na skraju wykończenia,
błogosławiony młot - tutaj pakujemy 20 punktów (szkoda ze nie można więcej ;p)
święta tarcza - na początku dajemy 1 punkt, gdy wszystkie umiejętności zostaną wymaxowane resztę punktów pakujemy właśnie tutaj, św tarcza zwiększa naszą obronę i szanse na blok (cudeńko :D)
ilość punktów 24+
sumując 25+41+24= 90 punktów oznacza to że nasza postać na 79 lvlu osiąga maxymalny dmg, lecz warto jest wbić lvl 90+ ponieważ zwiększy to nasze hp, obronę (bonus z św tarczy), i mniej punktów będziemy musieli dać w zręczność aby osiągnąć max blok (bonus z św tarczy).
Atrybuty
siła - dajemy tu okrągłe zer0 punktów, dlaczego? ponieważ do torcha i anniego dostaniemy wystarczająco dużo żeby unieść enigmę z której mamy wystarczająco dużo siły aby unieść wszystkie potrzebne itemki zręczność- reguła jest prosta, dajemy sobie dowodzenie z cta włączamy św tarcze i dajemy tyle dex aby mieć 75 bloku, żywotność- dajemy tutaj resztę punktów energia- 0 (patrz siła)
istnieje także inna opcja polega ona na tym ze nie dajemy nic w dex tylko wszystko w vita lecz jest to opcja bardzo ryzykowna i wymagająca wprawy w grze hamerem ponieważ nie mamy wy w ogóle bloku co sprawia że w zatrważającym tempie maleje nam hp gdy nie zareagujemy wystarczająco szybko, dlatego dla początkujących graczy proponuję wybrać opcje z max blok
equipment
zbroja- podstawa naszego bulidu Enigma, słowo runiczne (JAH + ITH + BER) +2 do wszystkich umiejętności +45% szybsze bieganie/chodzenie +1 do Teleportu +750-775 obrona + 0-74 do siły [0.75 X poziom postaci] Zwiększenie maksimum życia 5% Obrażenie zmniejszone o 8% +14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę + 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 X Poziom Postaci]
jeżeli składamy sami proponuję wybrać zbroję maga zalety: spory def, mały str req
hełm- PRZYODZIEWEK ARLEKINA Obrona: 98-141 +2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności + (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia + (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many Obrażenie zmniejszone o 10% 50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów +2 do wszystkich atrybutów
bardzo uniwersalne i łatwo dostępne sockedować umem lub jevelem 15 all res
Broń- tutaj mamy 2 opcje
lepsza: Heart Of The Oak / Serce Dębu (KO + VEX + PUL + THUL) +3 do wszystkich umiejętności +40% szybsze rzucanie czarów +75% obrażenia zadane Demonom +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek 7% mana wykradziona za każde trafienie +10 do zręczności Uzupełnienie życia +20 Zwiększenie maksimum many 15% Wszystkie odporności +30-40 Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków] Poziom 14 Kruk [60 ładunków]
miodzio 3 do skil 40 fcr i resisty sprawiają że jest to najlepsza broń dla naszego pala, składamy w korbaczu bądź kupujemy zwracając uwagę na resi
słabsza: KOLEC CZARODZIEJA/Wizardspike Kościany Nóż/Bone Knife + (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many 50% Szybsze Rzucanie Czarów Regeneruje Manę 15% Zwiększenie Maksimum Many 15% Wszystkie Odporności +75 Przedmiot Niezniszczalny
nie jest to tak efektowny i prestiżowy item jak hoto ale gdy nie mamy kasy zawsze może nam je zastąpić, duży fcr i niezły res sprawiają go jedynym możliwym zastępcą dla hoto.
rękawice- PIĘŚĆ MAGA/Magefist Lekkie Rękawice/Light Gauntlets +20-30% Zwiększona Obrona +10 Obrona +1 do Zaklęć Ognia 20% Szybsze Rzucanie Czarów Regeneruje Manę 25% Dodaje 1-6 Obrażeń od Ognia
regenerują nam manę i zwiększają fcr, można zastąpić rękawiczkami z setu tranga
pasek- SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh Pajęcza Szarfa/Spiderweb Sash +90-120% Zwiększona Obrona Cel zwolniony o 10% +1 do wszystkich umiejętności +20% szybsze rzucanie czarów Zwiększenie maximum mana o 5% Poziom 3 Jad (11 ładunków)
dodatkowy skill, większy fcr, więcej many, czego chcieć więcej? ;p
buty- tutaj także mamy 2 opcje 1. PIASKOWY KSZTAŁT/Sandstorm Trek Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty/Scarabshell Boots +140-170% Zwiększona Obrona +20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi +20% Szybsze Chodzenie/Bieganie + 1-99 do maxymalnej staminy (1xpoziom postaci) +10-15 do Siły +10-15 do Żywotności 50% Wolniejsza Zmniejszanie Wytrzymałości Odporność na Truciznę +40-70% Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
2. WODOŁAZ/Waterwalk Wykonane z Rekiniej Skóry Buty/Sharkskin Boots +180-210% Zwiększona Obrona 20% Szybsze Bieganie/Chodzenie +100 Obrona przeciwko Pociskom +15 do Zręczności +5% do Maksymalnej Odporności na Ogień Przywraca Wytrzymałość +50% +40 do Maksymalnej Wytrzymałości +45-65 do Życia
obie pary dają nam do hp ww dodatkowo dają dex więc mogą okazać się lepszym wyborem dla tych którzy wybrali opcje z max blokiem
tarcza- HEROLD ZAKARUM/Herald Of Zakarum Pozłacana Tarcza/Gilded Shield Tylko dla Paladyna +150-200% Zwiększona Obrona 30% Zwiększona Szansa na Blok 30% Szybszy Blok 20% Premia do Skuteczności Ataku +20 do Siły +20 do Żywotności Wszystkie Odporności +50 +2 do Poziomu Umiejętności Paladyna +2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
jedyna tarcza gdy chcemy mieć max blok, sockedować perf diamentem bądź umem
biżuteria: amulet- 1. HYMN SERAFINA/Seraph's Hymn + 2 do Wszystkich Umiejętności + 1-2 do Aur Defensywnych (tylo dla Paladyna) +20-50% obrażenia przeciw Demonom +150-250 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom +20-50% obrażenia przeciw Nieumarłym +150-250 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym +2 do Promienia światła
w praktyce ten amu daje nam tylko 2 do all skil i nic więcej, jest to opcja dla biedniejszych, gdy zdobędziemy trochę kaski możemy sobie pozwolić na zakup mary
2. KALEJDOSKOP MARY/Mara's Kaleidoscope +2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności Wszystkie Odporności +20-30 +5 do wszystkich atrybutów
najbardziej uniwersalny amu w grze, skile, resy, atrybuty,
pierścionki- najlepszym wyborem (uzależnionym od stanu naszej gotówki) są 2 SoJ'e 1. KAMIEŃ JORDANA/Stone of Jordan +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności Zwiększenie Maksimum Many 25% Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic +20 do Many
oczywiście nie każdego stać na taki rarytas więc polecam także bk 2. OBRĄCZKA BUL-KATHOSA/Bul-Kathos' Wedding Band +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności 3-5% Życia wykradzione za każde trafienie +50 do Wytrzymałości +0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)
proponuję wybrać najtańszą wersję 3 wykradania ponieważ nam nie jest to potrzebne, jeżeli nie możemy mieć ani 1 ani 2 to proponuje wybrać jakieś rare ringi z: life, fcr, res, str, dex,
switch: tutaj nosimy 1. Call To Arms / Wezwanie Do Broni (AMN + RAL + MAL + IST + OHM) +1 do wszystkich umiejętności +40% zwiększona szybkość ataku +250-290% zwiększone obrażenia Dodaje 5-30 obrażeń od ognia 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie +2-6 do Dowodzenia +1-6 do Rozkazów +1-4 do Okrzyku Bojowego Uniemożliwia leczenie się potworów Uzupełnienie życia +12 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
złożone najlepiej w cs bo może nam się mylić z hoto
2. Spirit / Duch (TAL + THUL + ORT + AMN) +2 do wszystkich umiejętności +25-35% szybsze rzucanie czarów +55% szybsze odzyskiwanie równowagi +250 obrona przeciwko pociskom +22 do żywotności +89-112 do many Odporność na zimno +35% Odporność na błyskawice +35% Odporność na trucizny +35% +3-8 absorpcja magii Atakujący otrzymuje obrażenia 14
spirit jakikolwiek, potrzeba nam tylko 2 do all skil żeby zwiększyć skutki działania okrzyków
inventory: tutaj musimy mieć: POCHODNIA PIEKELNEGO OGNIA Hellfire Torch 25% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Burza Ognia, w Czasie Zadawania Ciosu +3 do Umiejętności Paladyna 10-20 do Wszystkich Atrybutów 10-20 Wszystkich Odporności 8 do Promienia Światła Poziom 30 Hydra (10 Ładunków)
lepiej żeby nasz torch miał więcej do atr niż res
ANNIHILUS Annihilus +1 do Wszystkich Umiejętności +10-20 do Wszystkich Atrybutów Wszystkie Odporności +10-20 +5-10% do Otrzymywanego Doświadczenia
reguła taka sama jak przy torchu
w inventory warto mieć także sporą ilość sc z life (wedle uznania :p)
poradnik by GTS uwagi mile widziane
|